Service Requet це направлення пацієнта на діагностичні процедури: апаратні або лабораторні; на консультацію до іншого спеціаліста; на медичний консиліум. Також до цього ресурсу належить направлення на операції, інтервенції або реабілітаційні процедури.

Ціль і сфера використання

Цей ресурс ініціює ланцюжок процесу workflow стандарту FHIR.

ServiceRequest - це запис про запит щодо процедури, діагностики чи іншої послуги, яка планується, пропонується або виконується .

Результатом роботи цього ресурсу буде певна процедура або діагностичний звіт.

Цей ресурс може бути використаний для обміну інформацією, необхідною для підтримки направлення або передачі запиту на догляд від одного лікуючого лікаря чи організації до іншого, коли пацієнт повинен бути направлений до іншого лікаря для консультації / другої думки та / або на короткий термін або довгострокове управління.

Приклади

  • діагностичні тести / дослідження
  • ендоскопічні процедури
  • консультування
  • біопсії
  • терапії (наприклад, фізіо-, соціальні, психологічні)
  • дослідницькі операції або процедури
  • вправи
  • консультації та оцінки фахівців
  • послуги з догляду

Запит на послуги або Направлення (Service Request) може представляти собою замовлення, яке вводиться лікарем в систему CPOE, а також пропозицію, зроблену системою підтримки клінічних рішень (CDS), грунтуючись на клінічних даних пацієнта та контексті медичної допомоги.

Пройти курс по вивченню HL7 FHIR®

Вивчити повні можливості ресурсу ServiceRequest та те, як застосовувати його в різних сценаріях Ви можете на наших курсах про стандарт HL7 FHIR®.

Настанови з впровадження доступні тільки зареєстрованим членам HL7 Україна.