Encounter це звернення пацієнта до медичного закладу за медичною допомогою.
З ресурса Encounter часто починається бізнес-процес взаємодії пацієнта та медичного закладу.
В процесах це може бути:
- Візит до сімейного лікаря
- Візит до консультативної поліклініки
- Звернення до вузького спеціаліста за направленням сімейного лікаря
- Доставка каретою швидкої допомоги до стаціонару або відділення невідкладної допомоги
- Звернення до приймального відділення лікарні
Ціль і сфера використання
Ресурс Encounter пояснює умови взаємодії пацієнта та медичного закладу. Прикладом може бути ознака візиту - амбулаторний візит, швидка допомога, домашній догляд, стаціонар, або теле-консультація; або яким буде подальший догляд пацієнта після виписки; або з якими діагнозами госпіталізовано і виписано пацієнта.
Encounter охоплює життєвий цикл взаємодії між надавачем медичної допомоги та пацієнтом від попереднього запису, фактичного візиту до перебування та виписки.
Час дії Encounter - період протягом якого реєструється надання пацієнту медичної допомоги конкретною установою або факт іншої взаємодії пацієнта та закладом охорони здоров'я (наприклад, звернення за отриманням медичної довідки).
Під час дії Encounter може змінюватись медичний персонал, що надає допомогу пацієнту або місце де ця допомога надається.
В один епізод надання медичної допомоги пацієнту можуть бути залучені різні медичні заклади. І, в такому випадку, для кожного закладу Encounter буде свій. Але їх може об'єднувати один епізод з надання допомоги.
Можливості ресурсу дозволяють реалізувати будь-який бізнес-процес взаємодії між пацієнтом та медичним закладом або багатьма медичними закладами.
Пройти курс по вивченню HL7 FHIR®
Вивчити повні можливості ресурсу Encounter та те, як застосовувати його в різних сценаріях Ви можете на наших курсах про стандарт HL7 FHIR®.
Настанови з впровадження доступні тільки зареєстрованим членам HL7 Україна.